Otvoreno pismo

Poštovani domaćine/domaćice,

želim da Vam se obratim zbog nepravde koja mi se nanosi iz dana u dan. Naime, zadnjih nekoliko godina moje ime prati negativan publicititet i okrivljuje me se za mnoge stvari za koje nisam odgovorna. Smatram da odgovornost leži najviše na Vama, domaćine. Znate i sami da zbog Vaše bahatosti  nije dobro ni Vama, a još manje meni. Ja Vas samo lijepo molim da moje ime ne pominjete više u negativnom kontekstu i da napokon živimo skupa, mirno i bez buke, kao nekada. Kontrola mog ponašanja je u Vašim rukama i to ako i samo ako budete pazili na sebe.

Ne na mene! Ne treba meni da mene pazite!

Kad dođe do toga, već je kasno. Mislite na sebe! Kad se moj rad poremeti ja Vam samo želim poslati poruku da otvorite oči a na Vama je da progledate.

Iskreno, briga mene za Vaše plate i statusne simbole. One meni ništa ne znače. Ono što mene zanima je mir.

Ako vam posao donosi samo nemir – promijenite ga!

Ako ste nesretni sa partnerom – recite mu to … ili ga ostavite!

Ako imate snove koje želite više od svega – pokrenite se!

Ako za svaku ovu stavku imate drugačije odgovor onda mijenjajte sebe. I to može biti jedno od rješenja.

Samo budite pažljivi, ako ste skloni neiskrenim reakcijama i životu koji odogovara svima osim Vama, nemojte se čuditi ako Vam skrenem pažnju na to.

Biću sretna ako počnete vježbati, bolje se hraniti i manje nervirati. Ništa više i ne tražim već da mislite na sebe kao što i ja mislim na Vas.

Iskreno i s’ ljubavlju,

Vaša Tiroida

thyroid-butterfly

9 Comments

Postavi komentar