Zašto gledam poljoprivrednu emisiju?

Nije samo da „onako“ gledam poljoprivrednu emisiju gdje su glavne teme životinje i napaćeni ratari, nego uživam u njoj.  Nedovoljno upućen čovjek koji me površno poznaje bi rekao da je to zato što npr.  potičem iz  poljoprivrednog kraja ili je to zbog posebne veze sa životinjama (naročito kravama (?) )

7217_1229032562412_1562293_n

i da mi struka ima veze sa napaćenim i potlačenim ALI to nema veze sa ovom emisijom. Gledam je zbog voditelja.

45565_dobra-zemlja_af.jpg ver=1381748733Da ne bi bilo zabune u smislu čudnog ukusa ili nekog fetiša,  pored „Dobre zemlje“ ima još jedna emisija koju gledam zbog voditelja, odnosno voditeljke.

1908 2010 rada djuric bgd hronika rts_press foto sarics (6) Iskreno, niti me zanima subvencija za ratare, a još manje udar busa u Nemanjinoj ali ovo dvoje  me jednostavno hipnotišu. Drugačiji su od mora dosadnih voditelja gdje na kraju rečenice zaboravim o čemu su pričali na početku. Ovo dvoje nose, zainteresuju, plijene…uživanje je gledati ih.

Rada i Uroš mi svaki put uljepšalju dan i podsjete me da stvari ne mogu biti dosadne, samo ljudi mogu 🙂

Čuj „Beogradska hronika“…svašta.

12 Comments

Postavi komentar