50 nijansi istog

Više od pola godine slušam o famoznoj „50 nijansi sive“ i napokon odlučim da je pročitam. I kako sam počela da je čitam, opet odlučim da je ne pročitam…ili da je pročitam na moru jer tad sve ide i kriterijumi ne postoje.

Dakle, pročitala sam par desetina stranica čekajući da knjiga iz pismenog zadatka „Kako zamišljam neoubuzdanu erotsku romansu iz ugla neupućene djevojke“ preraste u to neko hvaljeno štivo koje je bacilo na koljena čitalačku elitu naše planete. Pošto nisam naišla na to u prvih sto stranica, ostavila sam knjigu za neke toplije dane.

I, eto, sad dajem sebi da pravo da komentarišem nepročitanu knjigu i da se pitam šta je tu toliko zanimljivo? Stil pisanja je površan, a opis „u-hu“ scena varira od čitaoca do čitataljke – nekom je ono Sodoma&Gomora a nekom (čula svojim ušima), već viđeno i davno oprobano. Da, ljudi imaju maštu i bez ovakvih petparačkih knjiga.

Bez obzira na takav stav, ne mogu da se ne zapitam šta je tu knjigu plasiralo u vrh prodaje – možda to što je nova ili dobro izreklamirana ili seksa (kao ni lijepih emocija)  nikad manje nije bilo pa je ovo  ono za čim ljudi čeznu…Ne znam. Ali se sjećam odličnih romana ovog žanra iz pera Harolda Robinsa ili ako baš hoćete, Sidnija Šeldona. Ne znam kako je kod vas ali sam ja od 50 nijansi sive vidjela samo 50 nijansi smora. Možda promjenim mišljenje nakon ljeta.

6 Comments

  1. „pročitala sam par desetina stranica čekajući da knjiga iz pismenog zadatka “Kako zamišljam neoubuzdanu erotsku romansu iz ugla neupućene djevojke” preraste u to neko hvaljeno štivo koje je bacilo na koljena čitalačku elitu naše planete. “
    Нисам читала, али после свега о њој написаног – немам намеру!

  2. Povratni ping: Zašto sam 1.1. ribala kadu? | CaraDara

Ostavite odgovor

