Dara’s log 22092013

Dva su točka dovoljna

CIVILIZACIJA BL MI JE SVAKIM DANOM SVE ZANIMLJIVIJA. IAKO JE POD UPRAVOM FERENGIJANACA ZA KOJE CIJELI SVEMIR ZNA DA SU OLIČENJE BAHATOSTI I SEBIČNOSTI, SVEMIRSKI BRODOVI, SPACE SHUTLLE-OVI I OSTALE LETJELICE NESMETANO  I SVE VIŠE JEZDE PROSTOROM OVE CIVILIZACIJE. KAO KAPETAN VOYAGER-A BILA SAM DIO JEDNOG ZANIMLJIVOG PROMOTIVNOG LETA KOJI JE BIO ODRŽAN U SVRHU PODIZANJA SVJESNOSTI O OČUVANJU VASELJENE I MANJE UPOTREBE PRIMITIVNIH VOZILA. PREDSTAVNICI VOYAGER-A SU PORED MENE BILI MOJI NEZAOBILAZNI SAPUTNICI BROJ JEDAN I BORG. BIO JE TO DIVAN LET.

Promotivna biciklistička vožnja „Dva su točka dovoljna“ u Banjaluci se već dvanaesti put održava 22.09. povodom Evropske sedmice mobilnosti i Dana bez automobila u organizaciji Centra za životnu sredinu,

Svake godine organizacija bude na evropskom nivou, a posjećenost ne opada već godinama. Pored ostalih učesnika i učesnica, odgovoran za dobar glas ove akcije je Tihomir Dakić.

Uz prisustvo policije na početku i kraju kolone, za održavanje sigurnosti u saobraćaju i održavanja kolone u jednom dijelu bili su odgovorni redari, a bogami i redarke 😀 A kolona je bila za poželjeti. Nije što su moji sugrađani i sugrađanke u pitanju i već po default-u biciklofili ali je raspon godina i različitih bicikala bio širok. Godine od nepune dvije…

do … ajmo samo reći biciklista-veterana

A bicikli? Uživajte u par narednih slika. Bickloljupci sigurno hoće, a oni koji i nisu ljubitelji bicikla, mogli bi to postati.

 fixie

porodično izdanje

nekoliko generacija

Bilo je tu još i down-hill bicikala, skupih, jeftinih, na 4 točka, bicikala sa sjedalicama, marke „Pony“, „Rog“ i „Kona“…ma za sve ukuse. Znam da nisu svi mogli doći koji imaju bicikl za pohvaliti se i provozati ali imaju cijelu godinu na raspolaganju.

Bilo je odlično. Bilo je biciklistično. Bilo je za ponoviti. Do narednog septembra, grupni pozdrav iz Banjaluke!

Dva su točka dovoljna!

2 Comments

  1. Jao, Daro pa ovo je super!!!!
    Ja sam ti veliki obožavatelj biciklova! Svi ih u kući imamo, čak ima i viška. Evo juče sam se (umalo) svađala sa mojim dragim jer je umalo!?? kupio još jedan sebi. „Znaš kako je dobar? A još i na sniženju?!! Ja mu kažem – Ko još kupuje bicikl pred zimu, ajde na proleće ćemo…treba nam ovo, ono…A znam dobro da će ga dovesti danas kući. Čeka da me prođe ona cifra od juče. Danas kao manje boli 🙂
    Inače tvoj sam veliki fan i obožavatelj tvojih tekstova. Takođe ti je veliki + što si Bosanka, baš kao i moja mama, tj. ja! Razumem svaki tvoj zarez i rečenicu kao da je moja lično. Puno, puno te pozdravljam!
    Kad nađeš vremena svrati do mene na blagomogzivota.wordpress.com, da se družimo!
    p.s. Ako ovaj moj kupi taj bajs, bićeš obaveštena 🙂

Ostavite odgovor

