Pošto je tema univerzalna a i babama vrlo poznata evo je i na ovom blogu.

MamaDara

„Ovo  ne izgleda dobro. Nema ploda. Samo gestacijska vrećica koja je nastavila da raste.“, doktorica je govorila polako znajući da je svaka riječ teška.

Uputa je bila čekati par dana da samo ode, a ako ne, obavezna kiretaža. To je to. Ništa se ne može uraditi. Priroda je odlučila.

I šok i nevjerica i tuga i olakašnje sve smješano u mehanički izlazak iz ordinacije.

Jedino što je normalizovalo  situaciju je da sam sad i ja sad bila dio kluba. Nakon infekcije i temperature, nije ovo tako ni loš zaključak. Svejedno kažu da 3 od 10 trudnoća završi tako… a znala sam ih bar 10 iz svog okruženja koje su prošle kroz isto što znači da je u suštini sve u redu.

Razmišljala sam šta sam ja mogla uraditi da se ovo ne desi, možda sam mogla mirovati, možda sam se mogla više paziti, možda, možda, možda…a možda ne možemo sve kontrolisati…

View original post 1.182 more words

Ostavite odgovor

