Gotovina za male pare

Oslobođeni hrvatski generali! Diglo se sve što se moglo dići, Srbi su povrijeđeni, Hrvati se nakon molitive raduju, a Muslimani su đene-đene. I šta sad? Već znam hrpu ljudi koji će mi (pod uslovom da budem naivna i upustim se u ovu priču) reći da ja to ne razumijem baš najbolje i da će mi oni objasniti šta bih trebala osjećati i misliti. Znate šta, zaboli me za njima dvojicom i za ostalom svitom! Isto ću ići na posao (da, ja sam među tim sretnicama), voziti bicikl, družiti sa  sa ljudima sa kojima sam se družila (možda i sa nekim novim, ko zna) i kritikovaću ljude bez imalo građanske odgovornosti koji se dižu samo na nacionalizam i sport.

Hoće li mi Markač, Džeko i Đoković sačuvati zelenilo koje bezdušno nestaje u mom gradu?

Hoće li  pomoći da se izborimo za pune penzije onima koji su svoju kičmu ostavili državi koja ne postoji ali oni su, eto, živi?

Hoće li obezbjediti radna mjesta bez korupcije i nepotizma? (znamo da postoji svugdje, ali u ovolikoj mjeri…)

Hoće li pomoći ratnim vojnim invalidima, braniteljima da ostvare svoja prava?

Hoće li vaskrsnuti pale borce, šehide ili mrtve koji se sad u grobu okreću gledajući oko čega narod gubi vrijeme?

Mauna, što bi rekla jedna moja prijateljica po biciklu.

Samo se palite, dragi moji sunarodnjaci. Samo branite i vrijeđajte ljude koje nemaju veze sa vama. Napadajte sad nekog Samira i Franju, oni će vam donijeti katarzu, a oni će vam vratiti za sve što misle da im je Karadžić uradio. Slobodno. Tako će vam svjetla budućnost i dalje uzmicati. Dok se god budete bavili tzv. predstavnicima vaših nacija i dok god ih budete osjećali kao svoje, nikad nećete počete misliti. Uostalom to i odgovara vladajućim u našim zemljama. Da budemo ovce koje ne misle. Okidači su isti godinama.

 

 

 

 

Ostavite odgovor

