Život poslije facebook-a

Da. Deaktivirala sam svoj nalog na facebook-u. Nakon nekoliko godina druženja u cyber-mahali jednostavno je došlo vrijeme da se prestane sa tim. Ako neće Zuckerberg, hoću ja. Ipak sam ja, pobogu, kako mi struka i inteligencija nalažu, presvjesna značenja termina „otuđenje“.   Promjene na mreži na koje nisam mogla uticati i obavještavanje o lajku prijatelja u Kirgistanu su bili kap koja prelila moju facebook čašu i sad plaćam cijenu.

Sad sam sama. Bez prijatelja, statusa i lajkova. Nema više stranica i informacija o omiljenim časopisima (kako ću saznati da li će u sledećem broju Politikinog izaći Geri Larson)  a kamo li informacija o trenutnim svjetskim aktuelnostima (od koga ću čuti zadnje događaje na mreži). Kako ću saznati koji je najpopularniji klip na Jubitou (da ne bude zabune, podsjetiću na porijeklo riječi Jubito ) ?!? Nema više poziva na event-e! Ko zna šta sam propustila od dešavanja. Na kraju, kako će ljudi saznati da sam objavila novi članak na blogu? Stvarni živote težak li si! Došlo je vrijeme da se okrenem sebi i zastarjelim tehnologijama. Sad koristim mobilni telefon za dogovore, a mail samo ponekad. Ko se još dopisuje preko maila kad svi imaju Zidove i inbox-e na FB. Imam ja i Skype nalog ali ko će skajpati kad postoji FB chat…Mislim da sam ušla u cyber klimaks. Traumatični događaji utiču na sazrjevanje osobe. Evo od 01.10. nisam na FB i osjećam se starijom jedno pet godina. Valjda neću i bore dobiti.

Marče, proklet da si!

I have 0 friends

8 Comments

  1. Ćao CaraDaro 😀 . Pravo da ti kažem i ja razmišljam da ugasim svoj profil na FB. Kažu FB je besplatna društvena mreža, pa pošto se ne plaća, mogu da uvode promene kad god im se poželi. Ipak ja sa, može se reći staromodan po malo-koristim e-mail svakodnevno,a mejlovanje smatram korisnim 😉 . Pozdrav 😀

  2. Jedva sam se prikljucila druzini jer mi FB nije privlacan od starta.
    Onda sam zatvorila profil, pa ga ponovo otvorila.
    Sad vec mislim da cu ga definitivno zatvoriti jer tamo zaista ne nalazim sebe.
    Zanimalo me je da prikupim informacije koje me interesuju, prosledim neke druge koje ce, mozda, nekog interesovati, ali kad sam videla da se taj protok info pretvorio u jednu ogromnu, zatrpanu oglasnu tablu – shvatila sam da od informisanja nema nista. Sad su uvedene i neke izmene koje nisam dovoljno proucila (sumnjam i da cu) pa mislim da je i moj odlazak sa FBa sasvim izvestan.

  3. @SRT zdravo i tebi! Ja ti još nisam načisto oko te deaktivacije naloga što samo govori koliki dio društvenog života mi je bio usmjeren online. Družila sam se ja i uživo, daleko od toga da nisam, ali sam ipak dozvolila da se ulijenim i postanem pasivni korisnik, što vole danas reći, najveće društvene mreže na svijetu. Dosta je bilo. Na muci se poznaju off line prijatelji 🙂
    @Tatjanamb -apsolutno podrzavam!

  4. Povratni ping: Inboks ili sanduče? | CaraDara

Ostavite odgovor

