Crtica

Kaže baba-general:

„Odem ja neki dan u rod. Došao onaj mali Danin po mene i ja se fino spremim, ponesem čarapice onoj maloj što se rodila, a fina neka vunica, snajka što je kupila pa ja oplela djetetu i ponesem para i dosta. Reko’ kad sam već tamo navratim i kod Stane. Znaš ti Stanu? Mlađa je ona od mene. Budne  sama ima desetak godina ali, bog je ne ub’će, da je vidiš samo! Ja ovakva kljakava pored nje k’o cura. Natakela neku marametinu do pola glave, bijela  kosa od pola. Poškorala se i savila do crne zemlje. Jedva ‘oda. Nazula kaljače na bosu nogu. Ja bar čarapke obujem. A kako se moja Stana zapustila…da ti vidiš još đe smo mi sjedile! To je uzelo čet’ri kočića, zab’lo u zemlju i preko neko letvice i to je kao astala. Ni ovo nije mogla metnut’.“, uhvati stolnjak koji je bio na stolu ispred kuće, pa ga pusti razočarano.

„Ja jesam stara ali ne dam se. Bila mi Ljubica prije banje pa me lijepo i ofarbala i uredila da ne idem svakakva među narod. Nemam tri dlake na glavi pa što fali…Moja Stana, moja Stana…kako će se insan onako opustiti? Ne valja to.“

2 Comments

Ostavite odgovor

