Kako je propala Grčka ili šta nam je potrebno 2. dio

Pošto sam već shvatila da nema ništa loše u ponašanju onih čiča sa balkona iz Muppet show-a, nastavljam brojanje i trućanje u njihovom stilu.

Dakle, antiperspiranti. To je ono sredstvo što se nanosi ispod ruku da bismo zaštitili sebe i okolinu od prekomjernog znojenja i neugodnih mirisa. To nam stvarno treba i tu nema dileme. I sve bi to bilo u redu da svaka treća reklama (kao što sam ranije rekla, odustah od istraživanja pa je ovo „od oka“) nije posvećena ovim neophodnostima. Kao da sami ne znamo da ako se ne budemo maćkali ispod pazuha, možemo se pozdraviti sa društvenim životom. Izgleda da nas velike firme moraju prosvjetljavati i podsjećati da se moramo prati. Tj. ne moramo se prati ali bi trebalo da koristimo antiperspirante.

Kakva je ponuda? Pa, imamo ih u raznim varijantama u zavisnosti od toga šta je tih dana popularno. Jedno vrijeme je za sapune, gelove za tuširanje pa tako i razne antiperspirante bilo neophodno da kažu da u sebi imaju procenat hidratantne kreme. Taj se trend onda raširio i na druge proizvode koji pored osnovne funkcije,  da nas usreće i daju samopouzdanje,  hidriraju. Onda su otišli korak dalje. Umjesto da samo hidriraju  oni to rade maslinovim uljem tako da smo imali reklame sa maslinovim uljem na skoro svakom programu. Gdje god okreneš – maslina. Možda je zato Grčkoj krenulo loše, a Španiji i Italjii se loše piše. Grcima pobrali masline i sad nemaju šta više da prodaju.

No, kako je kapitalistička publika nezasita i vrlo joj brzo dosade obične stvari kombinacije sa hranom u hemijskim prozivodima su ubrzo postale passe. Masline, kokos, jogurt, papaja i avokado su ubrzo istisnuti – kašmirom. To je bio preokret. Kašmir. Opereš se sapunom pa se osjećaš kao da imaš jedan vrlo skup materijal na sebi. Kašmir. Kako je to bio lijep osjećaj. Gel za tuširanje sa kašmirom. Losion za tijelo sa kašmirom. Ma sve mekano i lijepo a miriše. Još kad su uveli i farbu za kosu i šampone od kojih je kosa meka poput kašmira…iiiiiiii!

Onda kad probaš  to sve i opereš se i namažeš i ofarbaš,  prosto te tuga uhvati.  Nije to baš tuga, više pitanje: „Šta sad?“. Pitaš se sve do nove reklame i novog trenda kao što su npr. proizvodi sa biserom. Ne znam koliko je školjki potrebno otvoriti da bi se napravio jedan gel za tuširanje ili kako uopšte u roll-on stave biser, ali vele i kunu su da je to sve sa biserom i da ne samo da ću da mirišem kao nježni biser (kako biser miriše?!) već će mi i koža i pazuh biti mekani. Da bi dočarali koliko će nam pazuh biti mekan u reklami obično bude dvoje  u kojoj je ona u majici bez rukava a on je gladi ispod ruke sa smješkom koji govori da on ništa drugo na svijetu ne bi radio nego je dirao ispod ruke.  Skoro svaka je takva. Kao da ona ne može znati da li joj odgovara taj roll-on ili stick ako je on ne pogladi. Valjda to tako treba biti kod ženskih persona…Jedina koja je odudarala od šablona je bila reklama gdje djevojka stoji u busu u haljini be rukava, a ispod ruke joj  nacrtana krmačica. Jasna i precizna poruka. Niko neće krme ispod miške.

Ima tu raznih dodataka,  mirisa prirode, pokošene trave, limunovog drveta itd. Zadnji fazon je antiperspirant koji ne ostavlja trag. Postoje sad stikovi koji na tamnoj odjeći ne ostavljaju bijele tragove a na svjetloj odjeći ne ostavljaju žute traagove. To je propraćeno i novim modnim trendom, crno-bijelim košuljama i haljinama sa po jednom bojom za svaki pazuh.

I na kraju, u slučaju ekstremnih napora, lansirani su novi spasioci – antiperspiranti koji mogu da vas štite čak 72 sata! Ja se osjećam sigurno, samopouzdano i spremnom da odgovorim na svaki izazov!

Staviću taj 72 sata zaštite stick i onda ću da stavim još jednu policu u kupatilu (ispod one za uloške što sam prošli put postavila) za svoje antiperspirante. Za sad mi treba samo nekoliko – onaj sa kašmirom jer je koža mekana od njega, pa onaj sa kokosom, jer volim kokos, treba mi onaj što ne ostavlja tragova da sačuvam odjeću i na kraju, naravno, ovaj dugotrajni jer imam posla oko police. To su 4 roll-ona ili sticka, plus odgovarajući gelovi za tuširanje sa losionima za tijelom (dakle, sa kašmirom i kokosom). To bi definitivno morala biti veća polica od one sa ulošcima jer tu moram dodati i i dva pilinga sa isto sa kašmirom i kokosom da još imekanim kožu. Jedno 60x15cm… čisto da se ne stišćem.

Advertisements

2 Comments

  1. Ooooooooooooo, sestro, izgleda da tebe još nije udarilo u glavu saznanje – antiperspiranti su najotrovniji mogući dodatak na kožu, daleko stetniji i od omekšivača za rublje.. Pa, ako ti je život mio, ne samo da ti ne treba polica, nego ovog trenutka sve to pobacaj. Postoje obični dezodoransi , ništa im ne fali, a tosmeće, molim te, ajd baci, volela bih da te još dugo čitam.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s