Šta nam je potrebno 1

Ulošci, antiperspiranti, sredstva za čišćenje i mirisanje, mobilni telefoni, pokoja pomada, farbe za kosu i naravno šamponi. To nam sve treba svaki dan i bez tog ne možemo živjeti. Mislim možemo životariti, ali nekako jadno i neispunjeno, da ne kažem, nehidrirano.

Palo mi je napamet da uradim malo istraživanje i da u toku dana prebrojim koliko je bilo reklama za koji prozivod i naravno, donesem neki zaključak na kraju. Odustala sam od toga jer bi to bio ozbiljan i uzaludan posao koji bi zahtjevao da čitav dan budem pred TV-om a to bi loše uticalo na moje zdravlje (i to vele na TV-u). Pored toga, to mini-istraživanje bih morala proširiti podjelom na državne i privatne kanale, strane i domaće, i naposlijetku, da budem potpuno objektivna, na ovo naše sveto trojstvo, bošnjačke, srpske i hrvatske. Uviđajući da toliki posao prevazilazi moju kritičku motivaciju poslužiću se samo odokativnom metodom i subjektivnim stavom. Da ne bude jalovo ovo pisanje, završavaću obradu svakog prozivoda pretpostavkom o zauzetom prostoru u kući koji taj proizvod uzima.

Počeću od uložaka. Znam da se većina muškaraca zgraža na pomen uloška ili tampona ali evo, najavila sam da ću početi time pa slobodno prestanite sa čtanjem. Dakle, reklame za uloške (dnevne i mjesečne) su stvarno okupirale medijski prostor. Tamponi isto. To izgleda ovako – ona je mlada, lijepa, bezbrižna i zauzeta silnim obavezama, ali to joj ništa ne smeta jer ima amajliju, da prostite, među nogama. Prozračni i mirisni komad papira u kombinaciji sa najlonom. Super. Ta amajlija joj pomaže da trči na štiklama od 10cm i da se super osjeća tokom radnog dana. Meni je moja doktorica rekla da ako želim zdravu i zadovoljnu gđu Dragu, da batalim tu glupost i držim se (kakva prostakuša!) pamučnih gaća. To je stara garda, ne zna ona šta priča pa i meni ne preostaje ništa drugo do da i ja kupim taj praktični prozivod. To nije sve. U zavisnosti od veša kakav nosite, možete ih  birati u različitim oblicima -tanga ili obične, tanje ili deblje, sa šarama ili bez, i naravno sa mirisom ili bez mirisa.

Posebno volim one reklame sa ulošcima „za one dane“ (to je menstruacija, nije nikakva misterija, ne znam što je zovu tako) kada uzmu uložak i onda sipaju na njega neku plavu tečnost što podsjeća na antifriz. Sunu u čudotvorni uložak nekoliko čaša tog antifriza, pokažu  krilca i nova udubljenja na tom super ulošku koji ne dozvoljavaju nikakvo prosipanje i onda kao kruna svega – presjeku ga napola. Prosto da ti bude drago što imaš „one dane u mjesecu“ i što možeš da se zaštitiš super-uloškom. Za one sa manje ugodnim onim danima uz ovaj paket reklama ide i nova serija analgetika upakovanih u lijepe kutije kao da su slatkiši. I da, da ne zaboravim kralja onih dana – tampon.  To je nešto što je dizajnirala žena ginekolog (to je valjda posebna vrsta doktora) i kad ga stavite…znate gdje, čim nađete šipku vrtite se oko nje dok vam čopor drugarica aplaudira. Kako da ne.

Ovdje ću završiti i zaključiti. Danas smo obrađivali uloške, dnevne i mjesečne, zajedno sa tamponima. U skladu sa potrebama jedne prosječne žene, potrebno nam je minimum tri vrste dnevnih uložaka (zavisi od veša), bar dvije mjesečnih (dnevne i noćne) i tamponi. Dakle, samo za uloške bi nam trebala jedna dobra 30×15 cm polica u kupatilu.

2 Comments

Postavi komentar